Interim menedzsment

Az Interim menedzsment egy vezetési eszköz annak érdekében, hogy bármely cég a fix költségek csökkentése (vezetői létszámcsökkentés) ellenére képes legyen, a napi gyakorlattól eltérő, kiugró feladatok kezelésére.

A cégek a mai hatékonysági versenyben nem engedhetik meg maguknak, hogy redundáns szervezettel, “tartalék” menedzserekkel működjenek egy olyan váratlan feladatra, projektre várva, amikor minden, a rendszerestől, a napi munkától eltérő tevékenységre külső erőforrást kell bevonniuk a lehető leghatékonyabb módon.

Az Interim Menedzsment eszköztárával ezeket a különleges, rendkívüli vagy váratlan helyzeteket lehet gazdaságosan és hatékonyan kezelni. Miután a meghatározott feladatot határozott és rendszerint rövid határidőre kell megoldani, a lehető legkisebb kockázattal, szinte garantált sikerrel, ezért a megoldáshoz bizonyított, tapasztalt és eredményes vezetőre van szükség.

Az interim manager egy személyben három feladatot lát el:

  • operatív manager, aki a napi feladatokat látja el,
  • tanácsadó manager, aki a helyzetet elemzi és a jövőre szóló új irányok meghatározására javaslatot tesz,
  • változás manager, aki a szervezetben a szükséges fordulatokat kezdeményezi, megvalósítja, végigkíséri, ellenőrzi.

Ennek érdekében A Breznay Consulting Kft. a megbízás lezárásáig folyamatosan és pro-aktívan együttműködik a Megbízóval úgy, hogy a Megbízó előtt ne maradjon rejtve semmilyen rendellenesség a cég működésében.

Miért előnyös az interim manager alkalmazása?

  • mert a szakterületen az egyik legjártasabb vezetőt veheti igénybe,
  • meghatározott időre szól,
  • mert költséghatékony, a teljes költségrendszer összehasonlításban legkevesebb 15% megtakarítás érhető el és nincsenek rejtett költségek,
  • mert csökkenti a kockázatokat –
  • a megoldás kockázatát, hiszen az adott területen legjáratosabb és bizonyított vezető áll majd a rendelkezésére,
  • a sikertelenséggel járó anyagi kockázatot, hiszen eredménytelenség esetén a szerződés anyagi következmények nélkül felmondható és nincsenek elbocsátási költségek,
  • mert már a célok kialakításakor díjmentes konzultációval irányítjuk a probléma megfogalmazását és a célok kitűzését,
  • mert a projekt ideje alatt folyamatosan és díjmentesen konzultálunk a célok elérése érdekében,
  • mert a feladat befejezése után a cégnek az interim manager szolgáltatás igénybevétellel kapcsolatban nincs munkajogi vonatkozású problémája (elbocsátás, végkielégítés, egyebek)
  • mert a következő felmerülő feladatra ismét az arra legalkalmasabb külső erőforrást veheti majd igénybe.
Interim menedzsment